Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Κραουνάκης: «Έβριζα το ΠΑΣΟΚ και μου έστελναν το ΣΔΟΕ»


Συνέντευξη στην εκπομπή Τετ α τετ του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος της Κύπρου παραχώρησε ο Σταμάτηες Κραουνάκης και είπε ότι θα έδινε τραγούδια στην Πάολα αλλά και ότι όποτε έβριζε το ΠΑΣΟΚ, τον επισκεπτόταν το ΣΔΟΕ.


«Όποτε έβριζα το ΠΑΣΟΚ, μου έστελναν το ΣΔΟΕ σπίτι την άλλη μέρα. Ερχόντουσαν τα παιδιά στα 55 τετραγωνικά, βλέπανε που ζω -έχω και μία τρέλα, κρατάω όλες τις αποδείξεις από το 1981 που ξεκίνησα να έχω λογαριασμό σε τράπεζα, τα έχω όλα σε ένα μπαούλο και μπορεί να δει κανείς τα λεφτά όλης μου της ζωής- και τους έλεγα "ρε παιδιά, εδώ μένω, δεν έχω άλλο περιουσιακό στοιχείο". Την τρίτη φορά που συνέβη αυτό τους είπα "πηγαίνετε και πιο βόρεια, ανεβείτε πιο πάνω να βρείτε καμιά άκρη, μην έρχεστε εδώ και χάνετε το χρόνο σας" και στο τέλος μου ομολόγησαν ότι ήταν βαλτοί». Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων ο Σταμάτης Κραουνάκης στον Τάσος Τρύφωνος.

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο γνωστός συνθέτη μίλησε για όσα έγραψε στο twitter ο Μανώλης Καψής «Λυπάμαι για ένα πράγμα. Γιατί ο Καψής είναι από μία δημοκρατική οικογένεια-και όλοι μπαίνουν στην ευκολία με αυτά τα σκατοtwitter και τα facebook, όπως ξυπνήσει, ό,τι του φανεί του μουρλοσταφανή να το γράψει. Από την άλλη αφήστε τους πυλώνες ήσυχους. Δεν έχουμε και πολλά "ακριβά" πράγματα. Τώρα τι να συζητήσουμε; Πόσοι έπαιρναν 50 συναυλίες κάθε καλοκαίρι από τα υπουργεία και αυτά τα λεφτά δεν ήρθαν ποτέ πουθενά;».

Τέλος, όσον αφορά για το αν θα έδινε τραγούδια στην Πάολα δήλωσε «Εννοείται πως θα έδινα τραγούδια στην Πάολα. Είναι η συγκλονιστικότερη λαϊκή τραγουδίστρια των ημερών μας. Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ή ποιος της κάνει τα video clip-καθόλου δεν με αφορά αυτό-, με αφορά ότι αυτή η φωνή είναι μια σημαντική φωνή. Τέλος. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα του τι κιλότα φοράει ο καθένας. Αν την πήρες την κιλότα από το Αιγάλεω ή αν την πήρες απ το Κολωνάκι δεν με αφορά, γιατί εγώ δεν θα τη δω την κιλότα. Εμένα αυτό που με αφορά είναι τι θα πάρει η ψυχή μου. Γιατί όλο αυτό το σύστημα που πάει στα Μέγαρα, στις Λυρικές, όλοι αυτοί οι τζαμπατζήδες των media, όλο αυτό το ημιεγγράματο, όλο αυτό το ανακυκλωμένο δεν έχει να προσφέρει τίποτα. Ένα έχω να σας πω: Στο δρόμο θα γραφτούν τα καινούργια έργα. Και στο δρόμο θα παιχτούν. Στα υπόγεια θα ξαναγεννηθούν τα καινούργια».



Πηγή: «Κάθε φορά που έβριζα το ΠΑΣΟΚ, μου έστελναν σπίτι το ΣΔΟΕ», αποκαλύπτει ο Κραουνάκης | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/78925#ixzz2DbAKIJs9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου