Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ο... μουστακαλής Λοβέρδος με το μπουζούκι...



Μια διαφορετική πλευρά του έδειξε χθες ο Ανδρέας Λοβέρδος στα πλαίσια της εμφάνισής του στο Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο.
Εκεί που πέρα από την αγάπη του για τον Ευάγγελο Βενιζέλο, μίλησε για το πως αντιδρά όταν τον αποκαλούν δοσίλογο στο δρόμο και τις μέρες που έβγαζε το μεροκάματό του ως μπουζουκτσής.

«Έκανα μεροκάματο. Αλλά επίσης το γούσταρα. Πέθαινα για αυτό. Όχι μόνο θα μιλήσω στα παιδιά μου για την εποχή αυτή. Αλλά θα τους δείξω και φωτογραφίες. Μάλιστα σπίτι μου έχω δυο μπουζούκια και δυο μπαγλαμάδες και ελπίζω να τα κάνω να τα αγαπήσουν».

Αυτό ήταν το σχόλιο του Ανδρέα Λοβέρδου όταν ο -εμφανώς διαβασμένος- Πέτρος Κωστόπουλος τον ρώτησε αν θα μιλήσει στον γιο του για την εποχή που ήταν 21 ετών, με μουστάκι σαν παλιός μάγκας και έδρα τις Βρυξέλλες (όπου έκανε το μεταπτυχιακό του) και κάθε Σάββατο βράδυ καβαλούσε την 250άρα Honda του για να πάει στο Σαρλερουά και να παίξει μπουζούκι. Επιστρέφοντας μάλιστα, σύμφωνα με τον Κωστόπουλο, τύφλα το επόμενο πρωί.

Αν και αυτό που θα συζητηθεί παραπάνω είναι το πως δήλωσε ότι αντιδρά όταν στο δρόμο τον αποκαλούν κάποιοι «δοσίλογο». «Σε αυτή τη λέξη αντιδρώ. Εκεί είμαι φίλαθλος. Θύρα 7. Στα ίσια. Δεν το ανέχομαι αυτό. Η λέξη είναι πολύ βαριά. Και τα γαλλικά είναι γαλλικά».

Κατά τα άλλα μίλησε για τα παιδιά του («Με την καμία δεν θα ήθελα να γίνουν τα παιδιά μου πολιτικοί. Αν φυσικά ήταν αυτό κάτι που περνούσε από το χέρι μου»), τις απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων («Είδες πόσο κοστίζει μια απόλυση ενός δημοσίου υπαλλήλου; Ενώ για τις αντίστοιχες 1.000.000 ιδιωτών δεν κλαίει κανείς;») και το τι αισθάνεται για τον Ευάγγελο Βενιζέλο («Εγώ αυτό τον άνθρωπο τον αγαπάω. Δεν θα αλλάξει αυτό. Αλλά δεν συμφωνούμε»).

Άξια αναφοράς είναι επίσης η πολύ προσωπική ιστορία που μοιράστηκε σχετικά με τον μικρό του γιο « Ένα από τα παιδιά μου πήγαινε μια μέρα στο νηπιαγωγείο της γειτονιάς μαζί με την γιαγιά του. Οπότε βλέπει μια αφίσα με δική μου φωτογραφία και γυρίζει και της λέει ''Κοίτα, ο μπαμπάκας''. Μόνο που εκείνη από πάνω έγραφε ''Καταζητείται''. Ευτυχώς δεν ήξερε να διαβάζει. Αλλά αυτό είναι κάτι που εμένα μου κόστισε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου