Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Έτοιμοι για φόνο οι ληστές του Δώνη, είχαν και σιγαστήρα



Λεπτομερείς περιγραφή της εισβολής στο σπίτι του προπονητή του ΠΑΟΚ, στην απολογία των δραστών. Πήγαν σε μια γειτονιά που έχει κοντά δάσος και παρατηρούσαν τα σπίτια για να δουν σε ποιο θα εισβάλουν...

Όπως λέει αρχικά, ο συνεργάτης του παρατήρησε την περιοχή για αρκετή ώρα, στη συνέχεια του υπέδειξε την κατοικία του προπονητή και ακολούθως έβγαλε από τον σάκο του ένα μαχαίρι και ένα πιστόλι με σιγαστήρα.

«Πηδήξαμε τα κάγκελα και μπήκαμε μέσα από την μπαλκονόπορτα. Εκεί ήταν μια κυρία, ένας κύριος, ένα παιδί, ένα μωρό και μια γυναίκα που καθάριζε. Εγώ έμεινα να τους φυλάω στο μπάνιο στον πάνω όροφο και ο Νίκο έψαχνε το σπίτι» αναφέρει.

Δεν είχαν περάσει παρά μερικά λεπτά, όταν ο 25χρονος άκουσε πυροβολισμούς, οι οποίοι προέρχονταν από τον κάτω όροφο. Πάνω στην ταραχή του, όπως ισχυρίζεται, αποφάσισε να διαφύγει, πηδώντας από το μπαλκόνι στην αυλή.

«Εκεί είδα τον Νίκο να κρατάει τον κύριο από το σπίτι και μου είπε να τον πάρω εγώ. Εγώ του έλεγα να τον αφήσουμε και αυτός μου έλεγε όχι, γιατί ήρθε η αστυνομία. Φύγαμε από το σπίτι μαζί με τον κύριο και μετά από λίγα μέτρα τον αφήσαμε και μπήκαμε σε ένα δάσος. Όταν βγήκαμε στον δρόμο, ανεβήκαμε μια ανηφόρα και πηδήξαμε τα κάγκελα ενός σπιτιού και κρυφτήκαμε. Μετά από λίγο ήρθε η αστυνομία και μας φώναζαν να παραδοθούμε και πάλι έπεσαν πυροβολισμοί. Εγώ εκεί έπεσα κάτω και με πιάσατε» καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου