Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Νεράτζης σε Κωνσταντοπούλου: Το θέμα είναι να τελειώσετε εσείς κυρία μου


Απίστευτος διάλογος ανάμεσα στη Ζωή Κωνσταντοπούλου και τον Τάσο Νεράτζη κατά την εξέταση του Φιλίππου Σαχινίδη για το θέμα της λίστας Λαγκάρντ.


Η κυρία Κωνσταντοπούλου ρωτούσε για σχεδόν μια ώρα τον πρώην υπουργό αν ξέρει και τι ξέρει για την περίφημη λίστα. Στην επίμονη απάντηση Σαχινίδη ότι δεν γνωρίζει τίποτα για το θέμα η κυρία Κωνσταντοπούλου επανέρχονταν με βροχή ερωτήσεων με αποτέλεσμα να φουντώσει η αντιπαράθεσης της με τον πρόεδρο της επιτροπής Τάσο Νεράτζη.

Νεράτζης: Επιτέλους κυρία μου, ρωτάτε επί 42 λεπτά και έχετε κάνει 7 γύρους ερωτήσεων έλεος.

Κωνσταντοπούλου: Αντί να επιπλήττετε εμένα θα έπρεπε να το κάνετε για τον υπουργό που δεν απαντάει σε τίποτα.

Νεράτζης: Σας λέω, πόση ώρα ρωτάτε γιατί κάτι έντυπα φιλικά σε σας λένε ότι σας φιμώνουμε κιόλας, αν είναι δυνατόν! 61 λεπτά ρωτούσατε τον Παπακωνσταντίνου την προηγούμενη φορά.

Κωνσταντοπούλου: Τελειώσατε κύριε πρόεδρε;

Νεράτζης: Το θέμα είναι να τελειώσετε εσείς κυρία μου

Κωνσταντοπούλου: Χαίρομαι που αποκαλύπτεστε κύριε πρόεδρε

Νεράτζης: Και εσείς συγκαλύπτεστε κυρία μου

Μπροστά σ´αυτή την ένταση ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Απόστολος Κακλαμάνης έλαβε το λόγο, επιτέθηκε στην κυρία Κωνσταντοπούλου και μετά αποχώρησε από τη συνεδρίαση.

Κακλαμάνης: Σας παρακολουθώ να απευθύνετε κατηγορητήριο σαν να είστε στην τηλεόραση κυρια Κωνσταντοπούλου. Επιτέλους σεβαστείτε μας

Νεράτζης: Η κυρία δεν θα ρωτήσει άλλο, έλεος πια!

Κακλαμάνης: Είμαι τόσο χρόνια σ' αυτή την επιτροπή και ντρέπομαι να ευτελίζεται έτσι από την Κωνσταντοπούλου. Αποχωρώ και έχετε και σεις ευθύνες γι' αυτή την εικόνα κύριε πρόεδρε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου