Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Κάθεστε; Δεν την χάλασαν την Παπαχρήστου τα χαστούκια...


Τρελά πράγματα λέει η αθλήτρια, Βούλα Παπαχρήστου, για το on air χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη στην Λιάνα Κανέλλη, το οποίο δεν την ενόχλησε λέει, γιατί δεν το ξεκίνησε πρώτος!


"Πιστεύω ότι είναι πολύ σωστή η τοποθέτησή του και μιλάει πάρα πολύ σωστά. Δεν λέει τρελά πράγματα, ούτε κάνει τρελά πράγματα... Δεν ενοχλήθηκα για το λόγο ότι όλοι είδαμε ότι δεν το ξεκίνησε πρώτος....", είπε χαρακτηριστικά η αθλήτρια, η οποία υπενθυμίζουμε πως αποκλείστηκε από τους Ολυμπιακούς αγώνες, για ένα ρατσιστικό τιτίβισμα...

Σε ότι αφορά τις φήμες για την σχέση της με τον Ηλία Κασιδιάρη, η Βούλα Παπχρήστου δήλωσε:

"Καλύτερα κάποια πράγματα να είναι λίγο πιο ανθρώπινα. Δεν ενδιαφέρει κανένα τι κάνω εγώ ρε παιδιά. Πάρτε τον κ. Κασιδιάρη να σας πει. Γιατί δεν παίρνετε τον κ. Κασιδιάρη και παίρνετε εμένα. Εγώ γιατί να ασχοληθώ και εκείνος δεν ασχολείται; Δηλαδή τα πράγματα είναι σαφέστατα. Δεν έχω να απολογηθώ σε κανένα για το τι κάνω στα προσωπικά μου".

Τέλος σχολίασε τις φήμες που την ήθελαν να πολιτεύεται...

"Δεν γνωρίζω αν είμαι, όπως λέτε, δημοφιλής στον κόσμο. Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να ενδιαφερθώ για κάτι άλλο πέρα από αυτό που κάνω. Στο άμεσο μέλλον ο κάθε άνθρωπος δεν ξέρει τι κάνει. Αλλά δεν είχα ποτέ στα σχέδιά μου την ενασχόληση με την πολιτική. Δεν γνωρίζω να κάνω πολιτική. Γνωρίζω να κάνω αθλητισμό. Αυτό έχω διδαχθεί. Άλλωστε δεν έχω δεχθεί ποτέ πρόταση από κανένα κόμμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου