Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Έφτασε να φοβάται τη Ρεβέκκα, και για τη σωματική του ακεραιότητα, ο Καρούζος

Με εντυπωσιακό τρόπο, περιγράφει ο Ιωάννης Καρούζος, την... προσχεδιασμένη, όπως υποστηρίζει, διάλυση του γάμου του με την Ρεβέκκα Σκαφτούρα, η οποία πήρε μέχρι και τις φωτογραφίες των παιδιών τους από το σπίτι, για να μην τα βλέπει εκείνος...


"Η σύζυγός μου, Ρεβέκκα Σκαφτούρα, είχε προγραμματίσει την αποδέσμευση της από εμένα ακόμα και σαν σύζυγος και να κάνει μία καινούρια ζωή χρησιμοποιώντας τα οφέλη που είχε αποκτήσει από εμένα, οικονομικά, κοινωνικά κ.λπ. Με το πρόσχημα ότι κινδυνεύουν τα παιδιά μας από κάποιους πιστωτές, εξαφανίστηκε από το σπίτι μαζί με τα παιδιά μας.

Δεν σηκώνει ούτε το τηλέφωνο και από τις λίγες φορές που κατάφερα να της μιλήσω, αρνείται πεισματικά να μου πει που κατοικούν τα παιδιά μας, τα οποία έχω να δω πάρα πολύ καιρό.

Σύμφωνα με την περιγραφή του Ιωάννη Καρούζου, στις 4 Οκτωβρίου 2010, η σύζυγος του επέστρεψε κρυφά στο σπίτι τους, πήρε τα πράγματα της και των παιδιών, "ακόμα και τις φωτογραφίες των παιδιών μας, για να μην μπορώ να τα βλέπω ούτε στη φωτογραφία", όπως επισημαίνει.

Στη συνέχεια, ο Ιωάννης Καρούζος, άλλαξε τις κλειδαριές στο σπίτι και στα γραφεία του ομίλου, αφού όπως γράφει, έφτασε σε σημείο, να φοβάται για τη σωματική του ακεραιότητα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου