Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Κλάψτε για τον Αρούλη. Που θα βρει δουλειά; Γι' αυτό να πάρει σύνταξη στα 40 κάτι του...


Σκηνή από μελό ελληνική ταινία θύμιζε νωρίτερα ο Αρης Σπηλιωτόπουλος στον Antenna.

"Εχω καρτέλα ΙΚΑ, δούλεψα πολύ στη ζωή μου, είμαι αυτοδημιούργητος και δεν έχω πατέρα πολιτικό, οπότε νομιμοποιούμαι να κοιτάζω τον πολίτη στα μάτια και δεν δέχομαι να μπω στο ίδιο τσουβάλι με όλους" εξανέστη.

Νιώθοντας την ανάγκη να "απολογηθεί" για τη σύνταξη των βουλευτών κι αφού είχε προηγηθεί μομφή εναντίον των καλά αμοιβόμενων δημοσιογράφων, είπε απευθυνόμενος στον Γιώργο Παπαδάκη: Εχω μεν κατοχυρώσει δικαίωμα σύνταξης, αλλά αν δεν εκλεγώ την επόμενη τετραετία, στα 40 κάτι μου, που θα βρω δουλειά μέχρι τα 65; Θα με πάρει ο Κυριακού στον Antenna να λέω ειδήσεις ή τον καιρό;"...
Ξέρετε πόσοι δεν βρίσκουν πλέον δουλειά στα 40 κάτι τους, κύριε Σπηλιωτόπουλε; Και δεν έχουν και τη δυνατότητα να πάρουν σύνταξη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου