Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Στην Ολομέλεια η διάταξη για το ΕΣΡ

Μια πολύ σοβαρή απόφαση για το μέλλον του ΕΣΡ έλαβε το Δ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Με την 2010/2012 απόφαση το Δ Τμήμα  παραπέμπει στην Ολομέλεια του Συνταγματικού Δικαστηρίου, τη «διάταξη Χυτήρη» η οποία και έδινε τη δυνατότητα στα μέλη του ΕΣΡ να παραμένουν συνεχώς στη θέση τους .Έχει ήδη αποφασίσει με τς αποφάσεις 4025/2011 και  238/2012 η επίμαχη  διάταξη του άρθρου 57 παρ 1 του ν.3979/2011 πως δεν έχει αναδρομική ισχύ, οπότε είναι στον αέρα οι αποφάσεις  πριν το 2011. Η απόφαση της Ολομέλειας θα κρίνει επί της ουσίας αν είναι νόμιμες οι αποφάσεις του ΕΣΡ, των τελευταίων ετών. Πιθανή ακύρωση των προστίμων θα ανακουφίσει τα Μέσα που αυτήν την περίοδο βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού.

Τη νέα  απόφαση (2010/2012)  υπογράφουν ο πρόεδρος του Δ Τμήματος Σωτήρης Ρίζος  με τους Γ. Παπαγεωργίου, Ηρ. Τσακόπουλου, Χ. Σιταρά και Ο. Νικολαράκου-Μαυρομιχάλη και εκτός των άλλων κρίνει πως είναι αντισυνταγματική η παραμονή ενός μέλους της Ραδιοτηλεοπτικής Αρχής για 22 μήνες, πέραν της λήξης της θητείας του. Πρόκειται για την περίπτωση του Κωνσταντίνου Τσουράκη ο οποίος είχε διορισθεί στο ΕΣΡ στις 24 Οκτωβρίου 2005 με 4ετή θητεία και συμμετείχε στη λήψη της  συζητούμενης απόφασης σε συνεδρίαση που έγινε τον Αύγουστο του 2011. Σε βάρος του ΕΣΡ προσέφυγε η εταιρεία Οργανισμός Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (novaΣπορFM, δικηγόρος  Παναγιώτης Γιαννόπουλος) σε βάρος του ΕΣΡ για πρόστιμο  ύψους 10.000 ευρώ, μετά από καταγγελία των, «Ελληνικό Καζίνο Πάρνηθας», «Regency Entertainment”  και «Κοινοπραξία Τουριστική Λουτρακίου- Κλαμπ Οτελ Λουτράκι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου