Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Στο Μαξίμου για την παραλαβή...

Στο μέγαρο Μαξίμου βρίσκεται ο Αντώνης Σαμαράς για την τελετή παράδοσης - παραλαβής, από τον υπηρεσιακό πρωθυπουργό, Παναγιώτη Πικραμμένο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου