Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Απαγορέψτε την οπλοφορία σε όλους τους βουλευτές

Έχουν χάσει κάθε μέτρο. Ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, βρέθηκε στη ΓΑΔΑ, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία της αιτήσεως του για άδεια οπλοφορίας.
Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής είχε καταθέσει την αίτηση λίγες ημέρες αργότερα από τις εκλογές της 6ης Μαΐου. Χθες, σύμφωνα με πληροφορίες από Το Ποντίκι κατευθύνθηκε στον έκτο όροφο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης συνοδευόμενος από τους σωματοφύλακές τους κι έναν ιερέα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, άλλα δύο μέλη της Χρυσής Αυγής και εκλεγμένοι βουλευτές έχουν επίσης καταθέσει ανάλογη αίτηση για άδεια οπλοφορία.

Πρόκειται για τους Γιώργο Γερμένη, γνωστό ως Καιάδα και τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο. Για να μην έχουμε άλλα καλό είναι να απαγορευτεί η οπλοφορία σε όλους τους βουλευτές. Γιατί το πράγμα ξεφεύγει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου