Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Για την.... καρέκλα ρε γαμώτο

Διαφημίζει τη πραμάτεια του, ο Λάμπης Ταγματάρχης, μπας και μείνει στη θέση του.
Τις τελευταίες ώρες μοιράζει κείμενο με τις 100 πιο σημαντικές δράσεις που επιτεύχθηκαν στην ΕΡΤ κατά τη διάρκεια του τελευταίου 18μηνου της θητείας του. Δηλαδή έγραψε ένα κείμενο στο οποίο μας λέει πόσο καλός είναι. Λες και δεν το ξέρουμε εμείς... Και κάνει και τηλέφωνα για να εξασφαλίσει την καρέκλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου