Οι μήνυση που κατέθεσε ο Μαρινάκης εναντίον των Αλαφούζου, Παναγόπουλου και Παπαδημητρίου, με αφορμή το υβριστικό σχόλιο, που φιλοξενήθηκε στο site του ΣΚΑΙ, όπως και η εξώδικη επιστολή, φαίνεται ότι ήταν, η αρχή της στρατηγικής που έχει επιλέξει να ακολουθήσει, ο μέτοχος του ΣΚΑΙ.Όπως, μαθαίνουμε, στο επόμενο Δ.Σ., αλλά και στην Γενική Συνέλευση των μετόχων του ΣΚΑΙ, η πλευρά Μαρινάκη, προτίθεται να προχωρήσει σε σειρά αποκαλύψεων που άπτονται των οικονομικών της επιχείρησης και όχι μόνον. Εκεί, λοιπόν, ο Αλαφούζος, θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις, ως συνεταίρος του Μαρινάκη, και όχι ως παράγοντας του Παναθηναϊκού. Έτσι, για να μην πετούν, κάποιοι την μπάλα στην κερκίδα.
ΑΞΙΖΕΙ: Οι αυτόκλητοι (και όψιμοι) δημοσιογραφικοί συνήγοροι του Γιάννη Αλαφούζου, προφανώς περίμεναν, ότι ο Μαρινάκης, έχοντας χάσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, θα άφηνε τον συνεταίρο του, να απαξιώνει μέρα με τη μέρα την επένδυσή του. Έτσι, έμαθαν ή έτσι θέλουν να το γράφουν μήπως και ενθουσιάσουν τον νεόκοπό πράσινο παράγοντα!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου