Το πρώτο επίσημο ναι εισέπραξε ο Αντώνης Σαμαρας, από τον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Φώτη Κουβέλη.
Όπως είπε μετά την ολιγόλεπτη συνάντηση που είχε με τον Αντώνη Σαμαρά, "αποφασίσαμε να μετάσχουμε με ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Αυτή την ώρα γίνονται διαπραγματεύσεις ώστε να αποδεσμευθούμε από τις επώδυνες διατάξεις του Μνημονίου".
Και πρόσθεσε: «Θέλω να πιστεύω ότι ως το βράδυ θα έχει ολοκληρωθεί η προγραμματική συμφωνία πρέπει να υπάρξουν εκείνες οι δεσμεύσεις που θα υπηρετούν την αποδέσμευση από τους όρους και τις ρυθμίσεις του μνημονίου και την άρση των μέτρων που έχουν κυριολεκτικά ματώσει την ελληνική κοινωνία».
Εμείς συναρτούμε τη στήριξη της κυβέρνησης με το περιεχόμενο της πολιτικής που πρόκειται να ασκηθεί, τόνισε ο κ. Κουβέλης. «Η χώρα πρέπει να έχει κυβέρνηση, η χώρα πρέπει να εκπροσωπείται, για εμάς το περιεχόμενο της πολιτικής είναι το ζητούμενο και η μεγάλη μας διεκδίκηση», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου