Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Νέο χτύπημα στο ΠΑΣΟΚ, η πρωτοβουλία Χρυσοχοΐδη...


Λίγες ώρες μετά το άρθρο του στα "ΝΕΑ" ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τονίζει ότι το επόμενο διάστημα θα αναλάβει πρωτοβουλία...


«Εγώ πρόκειται να πάρω μια πρωτοβουλία το επόμενο διάστημα, να καλέσω φίλους μου, πολίτες, ψηφοφόρους μου πρώην, να καλέσω όλο το φάσμα των πολιτών που έχουν μια αναφορά στο πρόσωπό μου, στο ΠΑΣΟΚ με την ευρεία έννοια, έτσι ώστε αυτές οι δυνάμεις να αποτελέσουν μια βάση για να ενώσουμε όλες τις κοινωνικές δυνάμεις γύρω από το στόχο να μην αφήσουμε την κοινωνία έρμαιο στις δυνάμεις του σκοταδισμού, του φανατισμού και του λαϊκισμού», ανέφερε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης στη ΝΕΤ και συμπλήρωσε πως «το οικοδόμημα του σημερινού ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίζει σοβαρά στρατηγικά αδιέξοδα, από κάποια σημαντικά λάθη που έγιναν από την αρχή».

Τόνισε επίσης πως το ΠΑΣΟΚ «έχει φορτωθεί με ένα κόστος, το οποίο – δικαίως ή αδίκως – αδίκως κατά τη γνώμη μου φορτώθηκε στις προηγούμενες εκλογές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου