Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Πυρκαγιές σε Ασπρόπυργο και Σαλαμίνα...


Πυρκαγιά εκδηλώθηκε πριν λίγη ώρα στην οδό Γαλαξιδίου στη Σαλαμίνα. Η φωτιά σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες καίει ξερά χόρτα...

Στο σημείο έχει σπεύσει δύναμη της Πυροσβεστικής. Επιχειρούν 8 οχήματα με 18 πυροσβέστες. 

Φωτιά ξέσπασε πριν από λίγο στον Ασπρόπυργο, στο ύψος της εξόδου της Αττικής Οδού.

Στο σημείο επιχειρούν 10 οχήματα με 20 πυροσβέστες, ενώ έχει διακοπεί η κυκλοφορία στην λεωφόρο ΝΑΤΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου