Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Έχεις δίκιο ρε Σόιμπλε, δεν σε ένιωσαν οι έχοντες...


«Δεν επιβαρύναμε υπερβολικά την Ελλάδα ούτε πρόκειται να το πράξουμε» επιμένει ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σε συνέντευξή του στην γερμανική εφημερίδα Die Zeit, απορρίπτοντας ότι υπήρχαν υπερβολικές απαιτήσεις στο ελληνικό πρόγραμμα λιτότητας...

«Είναι στο χέρι των Ελλήνων να λύσουν τα προβλήματά τους οι όροι του ελληνικού προγράμματος δεν είναι πολύ σκληροί» δηλώνει χαρακτηριστικά. 

Ο Σόιμπλε εκτιμά ότι η κοινή δημοσιονομική πολιτική στην Ευρωζώνη θα γίνει πραγματικότητα πολύ πιο γρήγορα από ό,τι θα φαινόταν εφικτό πριν λίγο καιρό, «όχι όμως και αύριο».

Ο γερμανός ΥΠΟΙΚ τάσσεται εκ νέου κατά των ευρωπαϊκών ομολόγων, καθώς όπως τονίζει δεν είναι δυνατή και η «κοινοτικοποίηση» των βαρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου